klip's logo

ZÓ klips

 
 
informace na pravém místě
 
 
left picture

stávající systémy (média)



Na základě četných pozorování zcela jasně vychází, že zákazníci v prodejním místě mají jen velmi málo času sledovat propagační předměty, které nejsou v jejich přímém zorném poli:


   

klasické letáky musí zákazník nejprve přečíst, zapamatovat si jejich obsah a posléze hledat cestu k inzerovaným produktům.

   

systémy podlahové reklamy jsou zase náročné na údržbu a jejich životnost je omezena frekvencí návštěvníků. Navíc jsou účinné v šikmém pohledu (ze schodů apod.), nebo v kombinaci s jiným propagačním předmětem.


V porovnání s ostatními reklamními médii:

TV
  • nízká možnost selekce příjemců
  • vysoké absolutní náklady
  • přeplněnost reklamou
  • menší soustředěnost při sledování obrazovky
  • geografické cílení je téměř nemožné, lze působit hlavně celoplošně
rozhlas
  • nemožnost zobrazit výrobek
  • méně vhodný pro přenos vyššího množství informací
  • nižší soustředěnost a schopnost zaznamenat obsah zprávy
  • přeplněnost reklamou
  • udržení informace v paměti je kratší (příjemce se při poslechu věnuje jiným činnostem)
tisk
  • krátká životnost informace (dle periodicity tisku)
  • relativně vysoký náklad
  • neumožňuje předat informaci v momentě nákupu


Objednávka
Poptávka


Písemný dotaz
Písemný dotaz


Telefonní diskuse
Telefonní diskuse


ZÓ žurnál - logo
ZÓ žurnál vstup
pro zákazníky:




Pokud ještě nemáte své osobní heslo, kontaktujte ZÓ koordinátora